Пользователи: 404
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Серпень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Березень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Вересень
- 2021 Грудень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень
11:58 Завершено перший етап оновлення шкільних програм | |
У першій сесії обговорення навчальних програм базової школи взяли участь понад 900 користувачів, які залишили 7 тисяч коментарів і пропозицій. Про це повідомили у прес-службі Міністерства освіти.Найбільш обговорюваними програмами стали програми з історії, зарубіжної літератури та математики. За словами координатора проекту з оновлення програм Сергія Горбачова, пропозиції, що надходили були дуже різними – від глобальних змін до уточнення термінів у назвах тем. «Загалом обговорення було більш ніж продуктивним, у більшості випадків модераторам вдалося зберігати дискусію у конструктивному руслі і отримати величезну кількість змістовних дописів», – зазначив Горбачов. У Міносвіти повідомляють, що до 7 березня робочі групи за участі модераторів розглядатимуть пропозиції, надані коментаторами, а також працюватимуть над впровадженням компетентнісного підходу. Також планується виокремлення в навчальних програмах таких інтегрованих наскрізних тем, як «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність». «У результаті вчителі отримають до підручника також набір навчальних матеріалів, які можна буде використовувати не лише для вивчення тем з основних предметів, а й щоб побіжно вивчати наскрізні теми. Наприклад, «підприємливість і фінансова грамотність» може даватися дитині в межах математики – задачі на вивчення відсотків можуть вчити дітей формувати власний бюджет чи вираховувати відсотки по кредиту тощо», - зазначають у міністерстві. У відомстві повідомили, що до 15 березня робочі групи формуватимуть новий проект програм з урахуванням пропозицій онлайн обговорення та з наскрізними темами. Також буде створено таблицю, в якій детально пояснюватиметься, які пропозиції були прийняті, які ні й чому. Ознайомитись та запропонувати зміни до нового варіанту програм 5-9 класів можна буде під час другої сесії онлайн обговорення на порталі EdEra, що триватиме з 15 до 22 березня 2017 року. | |
|
Всього коментарів: 0 | |