Пользователи: 402
« Червень 2023 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Серпень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Березень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Вересень
- 2021 Грудень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень

Увага! Реєстрація
Детальніше познайомитися з даним курсом та зареєструватися можна тут
Відкривається творча вчительська майстерня До уваги вчителів! Відкривається творча учительська майстерня, у якій кожен учитель може представити свої роботи. У 2017 році учительська майстерня працює за таким графіком: 27 березня – 5 червня 2017 року – представлення робіт учасників, загальний огляд. 6-15 червня 2017 року – робота експертних груп. до 20 червня 2017 року – підведення підсумків, оголошення Кращих майстрів майстерень. Ознайомтесь з правилами участі.
Мета: Учительська майстерня – місце, де творчі та ініціативні вчителі можуть створити авторський дидактичний матеріал з використанням інструментів Міксіке, представити його для публічного обговорення, апробації та експертної оцінки і в результаті заслужено одержати звання Майстра.
Учасники: вчителі ЗНЗ України, які створюють інтерактивні вправи на сайті Міксіке та використовують їх як дидактичні матеріали у процесі викладання навчального предмету.
Терміни роботи: учительська майстерня відкривається щороку навесні. Конкретні дати оголошуються щороку окремо.
Об’єднання майстрів : у майстерні утворенні творчі об’єднання за напрямами роботи учасників майстерні. Роботи учасників кожної майстерні представляються на загальний огляд та експертну оцінку. У кожній майстерні щороку визначається автор кращої розробки, який одержує звання «Кращого майстра».
Майстерня початківців –вчителі, що викладають у початкових класах; Майстерня мовників –вчителі, що викладають мови (іноземні та рідну), а також літератури (рідну та зарубіжну) у 1-11 класах; Майстерня природничників – вчителі, що викладають науки про природу у 5-11 класах, вони між собою утворили групи, а саме – група вчителів природознавства, географії та економіки, група вчителів фізики, група вчителів біології та хімії, Майстерня гуманітаріїв – вчителі, які викладають гуманітарні предмети у 5-11 класах. Вони також утворили групи: вчителів історії та права, вчителів художньої культури, образотворчого мистецтва та музики, вчителів етики та основ здоров’я.Один автор може подати до 5 вправ у одній майстерні. Один автор може взяти участь не більше як у 2 майстернях.
Участь у майстернях одноосібна. Колективні роботи не приймаються та не розглядаються.
Вправи, що представляються у майстерні, носять виключно навчальний характер та використовуються у процесі вивчення навчального предмету у загальноосвітньому навчальному закладі.
Вправи, подані до розгляду у майстерні, можуть бути створені для поглибленого вивчення предмету, про що автор повинен повідомити у методичній формі.
Вправи виховного характеру та спрямування, що використовуються у позаурочний час, не приймаються і не розглядаються.
Умови участі:
Щоб стати відвідувачем майстерні достатньо перейти за посиланням … і ви матимете змогу ознайомитись із розробками учасників кожної майстерні.
Щоб стати учасником майстерні необхідно:
Створити авторську інтерактивну вправу, яка має певну розвивальну мету та формує певні компетенції учня (усі завдання вправи повинні бути створені автором. Використання збірників завдань, методичних розробок інших педагогів тощо не допускається). Дозволяється використання авторських матеріалів або матеріалів, що поширюються у відкритому доступі за протоколом Creative Commons. Використати створену вправу у навчальному процесі з учнями. Заповнити методичну форму використання інтерактивної вправи.Автор несе особисту відповідальність за зміст представленої у майстерні вправи, її зміст не може ображати честь та гідність людини, принижувати права національних меншин, містити ознак расової та релігійної дискримінації тощо. Організатори залишають за собою право не приймати до розгляду вправи сумнівного змісту.
Визнані еспертами кращі майстри майстерень заохочуються організаторами проекту.
Щоб стати експертом майстерні необхідно:
Бути ініціативним та творчим вчителем. Не представляти власні роботи для участі у майстернях. Бути автором інтерактивних вправ на сайті Міксіке. Відчувати в собі достатньо сил та знань для того, щоб аргументовано судити роботи інших та нести відповідальність за результати суддівства. Заповнити заявку на участь у експертній групі.3-4 березня 2017 року у м. Дніпрі, відповідно до Плану роботи Міністерства освіти і науки
України на 2017 рік та плану реалізації міжнародного україно-естонського
освітнього проекту «Міксіке в Україні» у 2016-2017 н. р. (лист від 05.10.2016 №
2/2-14-2040-16), відбудеться
Національний фінал змагань з усного математичного рахунку Прангліміне-2017
(далі – Національний фінал).
На Національний фінал
Прангліміне-2017 запрошуються переможці та призери обласних та онлайнового
відбіркових фінальних змагань у складі команд, сформованих за результатами цих
змагань та загальнонаціональним рейтингом учасників обласних та онлайнового
фінальних змагань.
Склад команди Черкаської
області
для участі у
заходах Національного фіналу з усного математичного рахунку Прангліміне-2017
3-4 березня 2017
року, м. Дніпро
№ |
ПІБ
учасника |
Область |
Район/місто |
Навчальний
заклад |
Клас/посада |
1. |
Сабадин Сергій
Олександрович |
Черкаська |
Христинівський |
Верхняцький НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-ліцей» |
учитель |
2. |
Вараниця Таїсія Михайлівна |
Черкаська |
Христинівський |
Углуватський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів» |
учитель |
3. |
Рога Тетяна |
Черкаська |
Христинівський |
Верхняцький НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-ліцей» |
9 клас |
4. |
Корепанов Олександр |
Черкаська |
Кам'янський |
Кам'янська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 |
2 клас |
5. |
Партика Вероніка |
Черкаська |
Золотоніський |
Пальмірська ЗОШ І-ІІІ ступенів |
6 клас |
6. |
Веремієнко Віталій |
Черкаська |
м. Золотоноша |
Золотоніська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 |
9б клас |
Учасники Національного фіналу
змагатимуться у п’ятиборстві у шести вікових категоріях: чомучки (1-3 класи),
дослідники (4-6 класи), дівчата
(7-11 класи), хлопці (7-11 класи), сеньйорити, сеньйори.
В рамках проведення Національного
фіналу з усного математичного рахунку Прангліміне-2017 будуть проведені
майстер-класи для учнів-учасників Національного фіналу Прангліміне-2017,
координаційна рада обласних координаторів проекту та круглий стіл з обміну
досвідом педагогів, які активно використовують онлайнову платформу проекту
«Міксіке в Україні», беруть участь у роботі партнерських груп тощо.

___________________________________________________
До уваги вчителів!
Переглядаючи статистику зареєстрованих на сайті "Міксіке в Україні", як обласний координатор, я помітила, що частина вчителів зареєструвалися зі статусом "Дорослий", але, напевно, не звернули увагу на інструкцію щодо особливостей отримання права вчителя. Тому наголошую на цьому пункті:
"Для того щоб отримати права вчителя на сайті,
* необхідно написати листа ( вказати ім'я користувача на сайті!) за адресою: milla@miksike.ee ;
* упродовж найближчого часу після отримання листа ми надамо Вам права вчителя."
Обласний координатор Козлова О.М., методист лабораторії природничо-математичних дисциплін КНЗ "ЧОІПОПП ЧОР"
ПРО ПРОЕКТ «МІКСІКЕ В УКРАІНІ»
У 2011 року розпочалась співпраця Міксіке з Україною за підтримки
Arengukoostöö Programm (Estonian Development Cooperation) Міністерства закордонних справ Естонії .
У 2011-2013 роках проект «Міксіке в Україні»
реалізовувався у Криму.
У 2014 році,
у зв'язку із соціально-політичними подіями в Україні, проект продовжив свою
роботу на метериковій Україні. Пілотним регіоном для реалізації проекту було обрано
Львівську область.
Успішний досвід реалізації
проекту у 2014-2015 навчальному році знайшов підтримку у Міністерстві освіти і
науки України (лист МОН № 2/2-14-600-15 від 26.03.2015 р.) дозволив організаторам
та донорам проекту ініціювати йогопродовження та поширення у інших регіонах
України.
Всі заходи в рамках проекту "Міксіке в
Україні" для навчальних закладів України безкоштовні.
Мета проекту: впровадження та розвиток онлайнового навчання у загальноосвітніх
навчальних закладах України, навчання вчителів використанню онлайнових
інструментів у навчально-виховному процесі, створення дидактичних та методичних
матеріалів за допомогою онлайнових ресурсів. Створення умов для вільного
спілкування учнів Естонії та України, а також інших країн, які використовують
платформу Міксіке, розвиток міжнародних зв’язків між педагогами та учнями.
Даний проект у 2016-2017 навчальному році розвиватиметься
за 4 основними напрямами:
-
мультипредменті заходи спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів (наприклад,
використання онлайнових інструментів у вивченні мов, практикоорієнтоване
вивчення природничих предметів з використанням мобільних пристроїв тощо);
-
розвиток міжрегіонального та міжнародного партнерства на рівні навчальних
закладів, підтримка регіональних ініціатив;
-
розвиток усного математичного рахунку;
-
сприяння професійному розвитку педагогів країни, зокрема у використанні
сучасних цифрових технологій у навчально-виховному процесі.
У
кожному з напрямів заплановано проведення низки всеукраїнських та регіональних
заходів, підтримуватимуться регіональні ініціативи. Головна мета проекту –
стимулювати та підтримувати активність спільноти педагогів, учнів та їх
батьків. Ми чекаємо від учасників проекту і готові підтримати онлайнові освітні
практикоорієнтовані ініціативи, які можна реалізувати в областях, на
всеукраїнському рівні, а також у співпраці з іншими країнами-учасниками
проекту. У майбутньому, здобуті досвід та навички учасники проекту зможуть
використати у професійній діяльності в реформованій новій українській школі.
Проект можна розглядати як практичний інструмент для проведення освітньої
реформи України на рівні середньої загальної освіти, що допомагає створювати
ефективне освітнє середовище з використанням сучасних інформаційних та педагогічних
технологій.