Четвер, 22.04.2021, 04:29
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гость
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 215
Статистика

Пользователи: 387
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Математика, логіка, інтелект
УКРАЇНО-ЕСТОНСЬКИЙ ПРОЕКТ "МІКСІКЕ В УКРАЇНІ"

Увага! Реєстрація

Шановні друзі, колеги, запрошую Вас з користю провести перший місяць без шкільних уроків, але з уроками для власного саморозвитку на дистанційному курсі «Нові тренди в навчанні. Цифрові інструменти для формування освітнього простору уроку», який буде проходити з 27 травня по 26 червня 2017 року.
Детальніше познайомитися з даним курсом та зареєструватися можна тут

Відкривається творча вчительська майстерня  
 До уваги вчителів! Відкривається творча учительська майстерня, у якій кожен учитель може представити свої роботи.  У 2017 році учительська майстерня працює за таким графіком: 27 березня – 5 червня 2017 року  – представлення робіт учасників, загальний огляд. 6-15 червня 2017 року  – робота експертних груп. до 20 червня 2017 року  – підведення підсумків, оголошення Кращих майстрів майстерень. Ознайомтесь з правилами участі.

 

Мета: Учительська майстерня – місце, де творчі та ініціативні вчителі можуть створити авторський дидактичний матеріал з використанням інструментів Міксіке, представити його для публічного обговорення, апробації та експертної оцінки і в результаті заслужено одержати звання Майстра. 

Учасники: вчителі ЗНЗ України, які створюють інтерактивні вправи на сайті Міксіке та використовують їх як дидактичні матеріали у процесі викладання навчального предмету.

Терміни роботи: учительська майстерня відкривається щороку навесні. Конкретні дати оголошуються щороку окремо.

Об’єднання майстрів : у майстерні утворенні творчі об’єднання за напрямами роботи учасників майстерні. Роботи учасників кожної майстерні представляються на загальний огляд та експертну оцінку. У кожній майстерні щороку визначається автор кращої розробки, який одержує звання «Кращого майстра». 

Майстерня початківців –вчителі, що викладають у початкових класах; Майстерня мовників –вчителі, що викладають мови (іноземні та рідну), а також літератури (рідну та зарубіжну) у 1-11 класах; Майстерня природничників – вчителі, що викладають науки про природу у 5-11 класах, вони між собою утворили групи,  а саме – група вчителів природознавства, географії та економіки, група вчителів фізики, група вчителів біології та хімії,  Майстерня гуманітаріїв – вчителі, які викладають гуманітарні предмети у 5-11 класах. Вони також утворили групи: вчителів історії та права, вчителів художньої культури, образотворчого мистецтва та музики, вчителів етики та основ здоров’я. 

Один автор може подати до 5 вправ у одній майстерні. Один автор може взяти участь не більше як у 2 майстернях. 

Участь у майстернях одноосібна. Колективні роботи не приймаються та не розглядаються.

Вправи, що представляються у майстерні, носять виключно навчальний характер та використовуються у процесі вивчення навчального предмету у загальноосвітньому навчальному закладі. 

Вправи, подані до розгляду у майстерні, можуть бути створені для поглибленого вивчення предмету, про що автор повинен повідомити у методичній формі.

Вправи виховного характеру та спрямування, що використовуються у позаурочний час, не приймаються і не розглядаються.

Умови участі: 

Щоб стати відвідувачем майстерні достатньо перейти за посиланням …  і ви матимете змогу ознайомитись із розробками учасників кожної майстерні. 

Щоб стати учасником майстерні необхідно:

Створити авторську інтерактивну вправу, яка має певну розвивальну мету та формує певні компетенції учня (усі завдання вправи повинні бути створені автором. Використання збірників завдань, методичних розробок інших педагогів тощо не допускається). Дозволяється використання авторських матеріалів або матеріалів, що поширюються у відкритому доступі за протоколом Creative Commons. Використати створену вправу у навчальному процесі з учнями. Заповнити методичну форму використання інтерактивної вправи.

Автор несе особисту відповідальність за зміст представленої у майстерні вправи, її зміст не може ображати честь та гідність людини, принижувати права національних меншин, містити ознак расової та релігійної дискримінації тощо. Організатори залишають за собою право не приймати до розгляду вправи сумнівного змісту. 

Визнані еспертами кращі майстри майстерень заохочуються організаторами проекту.

Щоб стати експертом майстерні необхідно:

Бути ініціативним та творчим вчителем. Не представляти власні роботи для участі у майстернях. Бути автором інтерактивних вправ на сайті Міксіке. Відчувати в собі достатньо сил та знань для того, щоб аргументовано судити роботи інших та нести відповідальність за результати суддівства. Заповнити заявку на участь у експертній групі.

*******

3-4 березня 2017 року у м. Дніпрі, відповідно до Плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2017 рік та плану реалізації міжнародного україно-естонського освітнього проекту «Міксіке в Україні» у 2016-2017 н. р. (лист від 05.10.2016 № 2/2-14-2040-16), відбудеться Національний фінал змагань з усного математичного рахунку Прангліміне-2017 (далі – Національний фінал).

На Національний фінал Прангліміне-2017 запрошуються переможці та призери обласних та онлайнового відбіркових фінальних змагань у складі команд, сформованих за результатами цих змагань та загальнонаціональним рейтингом учасників обласних та онлайнового фінальних змагань.

Склад команди Черкаської області

для участі у заходах Національного фіналу з усного математичного рахунку Прангліміне-2017

3-4 березня 2017 року, м. Дніпро


ПІБ учасника

Область

Район/місто

Навчальний заклад

Клас/посада

1.       

Сабадин Сергій Олександрович

Черкаська

Христинівський

Верхняцький НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-ліцей»

учитель

2.       

Вараниця Таїсія Михайлівна

Черкаська

Христинівський

Углуватський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів»

учитель

3.       

Рога Тетяна

Черкаська

Христинівський

Верхняцький НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-ліцей»

9 клас

4.       

Корепанов Олександр

Черкаська

Кам'янський

Кам'янська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

2 клас

5.       

Партика Вероніка

Черкаська

Золотоніський

Пальмірська ЗОШ І-ІІІ ступенів

6 клас

6.       

Веремієнко Віталій

Черкаська

м. Золотоноша

Золотоніська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

9б клас

Учасники Національного фіналу змагатимуться у п’ятиборстві у шести вікових категоріях: чомучки (1-3 класи), дослідники (4-6 класи), дівчата
(7-11 класи), хлопці (7-11 класи), сеньйорити, сеньйори.

В рамках проведення Національного фіналу з усного математичного рахунку Прангліміне-2017 будуть проведені майстер-класи для учнів-учасників Національного фіналу Прангліміне-2017, координаційна рада обласних координаторів проекту та круглий стіл з обміну досвідом педагогів, які активно використовують онлайнову платформу проекту «Міксіке в Україні», беруть участь у роботі партнерських груп тощо. 


Командна першість Прангліміне-2017 
 Не встигли ще вщухнути пристрасті індивідуальної першості Прангліміне-2017, усі ми з нетерпінням чекаємо результатів змагань на Національному етапі, а ми розпочинаємо нові змагання - командні! Всі-всі, хто вправляється в усному рахунку, незалежно від того, яке місце ви посіли в індивідуальних змаганнях, маєте шанс зібрати команду і перемогти у командній першості Прангліміне-2017! Відповідно до плану основних заходів проекту у 2016-2017 н.р., розпочинається командна першість змагань з усного рахунку «Прангліміне». В  змаганнях можуть брати участь команди, сформовані в школах, що беруть участь у проекті.  Створено сторінку змагань  , рекомендуємо ознайомитись з правилами змагань  . Сподіваємось, що в наших змаганнях візьмуть участь і досвідчені прангліміністи і новачки. З усіх питань пов ’ язаних з їх проведенням просимо звертатись у групі Збірної України з усного рахунку у мережі Фейсбук та за адресою S-Viktor2010@ukr.net  Успіхів у змаганнях!


___________________________________________________

До уваги вчителів!

Переглядаючи статистику зареєстрованих на сайті "Міксіке в Україні", як обласний координатор, я помітила, що частина вчителів зареєструвалися зі статусом "Дорослий", але, напевно, не звернули увагу на інструкцію щодо особливостей отримання права вчителя. Тому наголошую на цьому пункті: 
"Для того щоб отримати права вчителя на сайті, 
* необхідно написати листа ( вказати ім'я користувача на сайті!)  за адресою: milla@miksike.ee ;   
* упродовж найближчого часу після отримання листа ми надамо Вам права вчителя."

Обласний координатор Козлова О.М., методист лабораторії природничо-математичних дисциплін КНЗ "ЧОІПОПП ЧОР"


ПРО ПРОЕКТ «МІКСІКЕ В УКРАІНІ»


У 2011 року розпочалась співпраця Міксіке з Україною за підтримки Arengukoostöö Programm (Estonian Development Cooperation)
Міністерства закордонних справ Естонії .

У 2011-2013 роках проект «Міксіке в Україні» реалізовувався у Криму.

У 2014 році, у зв'язку із соціально-політичними подіями в Україні, проект продовжив свою роботу на метериковій Україні. Пілотним регіоном для реалізації проекту було обрано Львівську область.

Успішний досвід реалізації проекту у 2014-2015 навчальному році знайшов підтримку у Міністерстві освіти і науки України (лист МОН № 2/2-14-600-15 від 26.03.2015 р.) дозволив організаторам та донорам проекту ініціювати йогопродовження та поширення у інших регіонах України.

Всі заходи в рамках проекту "Міксіке в Україні" для навчальних закладів України безкоштовні.

Мета проекту: впровадження та розвиток онлайнового навчання у загальноосвітніх навчальних закладах України, навчання вчителів використанню онлайнових інструментів у навчально-виховному процесі, створення дидактичних та методичних матеріалів за допомогою онлайнових ресурсів. Створення умов для вільного спілкування учнів Естонії та України, а також інших країн, які використовують платформу Міксіке, розвиток міжнародних зв’язків між педагогами та учнями.

Даний проект у 2016-2017 навчальному році розвиватиметься за 4 основними напрямами:

 - мультипредменті заходи спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів (наприклад, використання онлайнових інструментів у вивченні мов, практикоорієнтоване вивчення природничих предметів з використанням мобільних пристроїв тощо);

 - розвиток міжрегіонального та міжнародного партнерства на рівні навчальних закладів, підтримка регіональних ініціатив;

 - розвиток усного математичного рахунку;

 - сприяння професійному розвитку педагогів країни, зокрема у використанні сучасних цифрових технологій у навчально-виховному процесі.

У кожному з напрямів заплановано проведення низки всеукраїнських та регіональних заходів, підтримуватимуться регіональні ініціативи. Головна мета проекту – стимулювати та підтримувати активність спільноти педагогів, учнів та їх батьків. Ми чекаємо від учасників проекту і готові підтримати онлайнові освітні практикоорієнтовані ініціативи, які можна реалізувати в областях, на всеукраїнському рівні, а також у співпраці з іншими країнами-учасниками проекту. У майбутньому, здобуті досвід та навички учасники проекту зможуть використати у професійній діяльності в реформованій новій українській школі. Проект можна розглядати як практичний інструмент для проведення освітньої реформи України на рівні середньої загальної освіти, що допомагає створювати ефективне освітнє середовище з використанням сучасних інформаційних та педагогічних технологій. 

 

Як долучитись до проекту: Для участі в проекті достатньо зареєструватися на сайті. Всі інструктивні матеріали та контакти координаторів знаходяться на головній сторінці сайту http://miksike.net.ua

Обласний координатор в Черкаській області: Козлова Ольга Миколаївна, методист лабораторії природничо-математичних дисциплін КНЗ "Черкаський ОІПОПП ЧОР"/  e-mail: koolmi@ukr.net .

ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ АКТИВНИХ, ТВОРЧИХ ВЧИТЕЛІВ, ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ. СПОДІВАЄМОСЯ НА СПІВПРАЦЮ !