Пользователи: 404
« Серпень 2013 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Серпень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Березень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Вересень
- 2021 Грудень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень
10:42 Серпнева конференція освітян - 2013 | |
20 серпня 2013 року у рамках обласної серпневої конференції проведено засідання секції природничо-математичних дисциплін у формі засідання інтерактивного клубу. Методисти лабораторії природничо-математичних дисциплін ОІПОПП висвітлили такі питання: 1. Основні напрямки та завдання шкільної природничо-математичної освіти у контексті Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. (Козлова О.М.) 2. Підтримка обдарованих учнів - стратегічна інвестиція держави у своє майбутнє. (Новосельський М.А.) 3. Актуальні проблеми при викладанні інтегрованого курсу з природознавства у 5-х класах. (Гейко Л.І.) 4. Акмеологічна модель сучасного вчителя як орієнтир у забезпеченні якості безперервної педагогічної освіти. (Даниленко Л.І.) Для проведення інтерактивної частини засідання було запропоновано наступні питання: ü Стратегічні цілі та основні завдання Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти щодо його реалізації. ü Формування та впровадження інформаційного освітнього простору на регіональному рівні в контексті Стратегії розвитку інформаційного суспільства в Україні. ü Структура, принципи та основні завдання запровадження й реалізації профільного навчання (згідно з діючою Концепцією профільного навчання та проекту Концепції профільного навчання в старшій школі). ü Модернізація змісту, форм та методів розвитку професійної компетентності вчителів у міжкурсовий період та підготовки їх до роботи в сучасних умовах. ü Науково-методичне забезпечення підготовки вчителів до роботи з творчо обдарованими учнями. Всі учасники засідання були об’єднані у п’ять груп, які після спільної роботи у сформованих групах презентували результати свого обговорення. Було висловлено думки щодо нових нормативних документів розвитку національної освіти: Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти; Стратегія розвитку інформаційного суспільства в Україні; проект Концепції профільного навчання в старшій школі тощо. Як показало вихідне анкетування учасників засідання, саме інтерактивна форма роботи відмічена найвищим балом. | |
|
Всього коментарів: 0 | |