Пользователи: 404
« Квітень 2021 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Серпень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Березень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Вересень
- 2021 Грудень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень
10:08 підсумки МАРАФОНУ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ «МАТЕМАТИКА – ВЕЛИЧНА І ЗАХОПЛЮЮЧА» | |||||||||||||||||||
Рік математики було анонсовано ще у грудні 2019 року під час презентації Національного та Міжнародного звітів за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018. 30 січня 2020 року
Президент України Володимир Зеленський підписав Указ «Про оголошення 2020/2021
навчального року Роком математичної освіти в Україні». План Року
математичної освіти передбачає заходи, покликані забезпечити рівний доступ
учнів до вивчення математики і застосування сучасних технологій навчання
математики, удосконалити ресурсне забезпечення освітнього процесу, підвищити
мотивацію школярів до вивчення математики та її застосування в житті,
популяризувати математичну освіту. Але не буває талановитого учня
без талановитого, креативного, непосидючого, драйвового учителя! Тому в рамках Року математичної
освіти під керівництвом методиста лабораторії природничо-математичних дисциплін
КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Черкаської обласної ради» Козлової Ольги Миколаївни була створена ініціативна
група, завдання якої полягало в тому, щоб запропонувати учителям математики
області участь у цікавих математичних заходах. З 29 березня по 31 березня 2021 року під час марафону
«Математика – велична і захоплююча» був проведений «Математичний драйв». Три
напружених дні для математиків та про українських вчених-математиків, а також
захоплюючі задачі, які також були присвячені особистості в математиці. Для
організації даного заходу було створено сайт «Математичний драйв», на якому
щодня з 8:00 з інтервалом у три години розміщувалась інформація про одного з українських
вчених – математиків, за якою потрібно було здогадатися, про кого саме йде мова.
У перший день було запропоновано цікаві факти про Георгія Феодосійовича Вороного,
одного з основоположників нового розділу
математики – геометрії чисел, роботи якого знаходять широке застосування і в
сучасних дослідженнях. На другий день мова йшла про Михайла Пилиповича
Кравчука, доктора фізико-математичних наук, професора Київського
політехнічного інституту, вчителя всесвітньо відомих у майбутньому
конструкторів ракетної та космічної техніки, академіків Архипа Люльки, Сергія
Корольова та Володимира Челомея. А третій день був найскладнішим,
оскільки для того, щоб відгадати прізвище, необхідно було розв’язати 15 нестандартних
завдань з логічним навантаженням, а потім шляхом міркувань, маючи зайві літери,
спробувати скласти прізвище – Тарасенкова Ніна Анатоліївна, професор
Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, доктор педагогічних наук, автор багатьох сучасних шкільних
підручників і навчально-методичних посібників з математики. Захід викликав зацікавленість у
вчителів області, 85 осіб зареєструвалися для участі, до фіналу дісталися 55
вчителів, з яких 17 набрали більшу кількість балів і визнано переможцями!
1 і 2 квітня у рамках марафону в
онлайн режимі було проведено шість майстер-класів, в яких взяли участь понад
100 вчителів математики: ·
Проектна діяльність на уроках математики як засіб
формування компетентностей учнів (Ляшенко Т.Д., Середа Л.О.,
учителі Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8); ·
Інтерактивні динамічні середовища
GeoGebra та Mathlab як інноваційні засоби навчання математики (Кириченко
Л.М., учитель Черкаської гімназії № 31); ·
Використання навчальних ресурсів і
STEM-технологій для реалізації наскрізних змістових ліній та формування
ключових і предметних компетентностей учнів на уроках математики (Морозюк
Л.П., учитель Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22; В’язовік А.М.,
Сіденко Л.М., учителі Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 21); ·
Підвищення рівня компетентності вчителів та учнів в
олімпіадній математиці, психології та softskills. Контора Пi – квиток у краще
майбутнє! (Кузьменко Л.О., учитель Черкаського гуманітарно-правового
ліцею); ·
Сучасний урок математики з використанням комп’ютерних
мультимедійних засобів та інтерактивних сервісів навчання (Іщенко Л.О., учитель
Черкаської спеціазізованої школи № 33 імені В. Симоненка); ·
Ілюзії в математиці. Математичні фокуси (Богатирьова
І.М., учитель Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8). Велика
подяка всім, хто долучився до організації і проведення математичного марафону, оскільки
саме у таких заходах вчителі черпають енергію творчості, якою потім заряджають
своїх учнів! | |||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |