Пользователи: 404
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Серпень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Березень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Вересень
- 2021 Грудень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень
14:11 Підсумки фестивалю математичних ідей | |
Відповідно до Указу Президента України № 31/2020 від 30.01.20 року «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні» та з метою застосування сучасних технологій навчання математики, підвищення мотивації школярів до вивчення математики та її застосування в житті, популяризації математичної освіти комунальним навчальним закладом «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» з 08 до 12 лютого 2021 року було проведено фестиваль математичних ідей, у рамках якого пропонувалися такі заходи:
1) конкурс есе на тему «Математика і моя майбутня професія». 2) конкурс архітекторів. Конкурси математичного фестивалю викликали зацікавленість у великої кількості учнів 5-11 класів. Всього у вищеозначених заходах фестивалю взяли участь 2080 учнів. Найактивнішими та найдопитливішими виявилися учні 5-6 класів. 1130 учасників математичного веб-квесту «Подорож країною Математики» відвідали такі станції: «Юних дослідників»; «Розумників»; «Детективна»; «Математична кав’ярня»; «Розгадайка», де дізнались багато цікавого, мали змогу перевірити свою кмітливість, уважність, а також розважитись, і, нарешті, діставшись до фінішу, відповісти на всі запитання. За підсумками журі дипломом І ступеня відзначені 28 учнів, ІІ ступеня - 60, ІІІ ступеня - 101, учасників - 941. Учні 7-9 класів протягом 5-ти днів виконували цікаві завдання веб-квесту «Любов на п’яти континентах». Завдання та інформація про хід змагань були розміщені на сайті «Математичний квест «Любов на п'яти континентах», за посиланням: https://cutt.ly/Zkfi05c Веб-квест відбувався за таким планом: 08 лютого - День перший. Євразія і література 09 лютого - День другий. Австралія та екологія 10 лютого - День третій. Австралія. Математика та історія 11 лютого - День четвертий. Південна Америка й зоологія 12 лютого - День п’ятий. Африка та історія. Всього у цьому веб-квесті взяли участь 776 учнів 7-9 класів і за підсумками роботи журі фестивалю дипломи розподілені наступним чином: І ступеня - 56, ІІ ступеня - 85, ІІІ ступеня - 264. Учні 10-11 класів брали участь у двох конкурсах:
Над створенням сценарію фестивалю, творчих завдань, платформ для виконання завдань в онлайн режимі, розробкою критеріїв оцінювання виконаних завдань працювала потужна команда вчителів математики міста Черкас, Золотоноші, Сміли, Кам’янки під керівництвом О.М. Козлової, методиста лабораторії природничо-математичних дисциплін інституту. З результатами конкурсів можна ознайомимитися тут: | |
|
Всього коментарів: 0 | |