Пользователи: 404
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Серпень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Березень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Вересень
- 2021 Грудень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень
16:55 Обласний семінар керівників РМО вчителів математики | |||
До уваги методистів Р(М)МК, які відповідають за викладання математики! Повідомляємо, що обласний семінар керівників Р(М)МО вчителів математики з проблеми «Формування математичної компетентності учнів у навчально-виховному процесі», який заплановано на 12 березня 2014 року, буде проведений в Інтернет – режимі. Пропонуємо для обговорення наступні питання: 1. Психолого-педагогічні умови формування математичної компетентності. 2. Особливості формування ключових компетентностей на уроках математики. 3. Використання міжпредметних зв’язків для формування математичної і базових компетентностей 4. Сучасні тенденції щодо визначення та оцінювання рівнів сформованості предметної і ключових компетентностей. 5. Можливості оптимізації навчального процесу для формування математичної компетентності. 6. Особливості методичної підготовки вчителів щодо формування математичної компетентності. Просимо керівників районних (міських) методичних об’єднань вчителів математики ідеї та матеріали з даних питань надсилати для обговорення до 10 березня на електронну адресу: koolmi@ukr.net. Надіслані матеріали будуть розміщені 12 березня на сайті «МАТЕМАТИЧНИЙ ЕВЕРЕСТ ЧЕРКАЩИНИ» (рубрика: Основні заходи лабораторії) для спільного обговорення даної проблеми.
| |||
|
Всього коментарів: 0 | |