Пользователи: 404
« Березень 2020 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Серпень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Березень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Вересень
- 2021 Грудень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень
10:04 Як організувати дистанційне навчання учнів — покрокова інструкція | |
Найактуальніші поради від зіркового вчителя, фіналіста Global Teacher Prize Ukraine Юрія Гайдученка https://cutt.ly/otj2uRSВміти ефективно
працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотним —
надважливі навички 21 століття. Зараз перед кожним вчителем України постало
випробування, як відпрацювати ці навички разом з учнями в реальному часі під
час дистанційного навчання. Перед вами покрокова інструкція від експерта
«Освіторії» та вчителя Новопечерської школи Юрія Гайдученка. Крок 1
Видихніть і занотуйте стратегію
Головне кредо для освітян в умовах тривалого карантину —
«Без паніки». Видихніть, заземліться, заваріть улюбленого чаю та перш за все
напишіть для себе інструкцію про те, за яким принципом влаштуєте навчання у
своєму класі. Свідома та відповідальна робота вчителя під час дистанційного
навчання напряму відобразиться на роботі учня. Нам треба буде не тільки давати навчальні матеріали
школярам, а й допомагати та моніторити успішність. Для дітей це такий же
незвичайний вид діяльності, як і для вас. Можна розробити ментальну карту в Mindomo, на якій
детально розписати етапи дистанційного навчання. У процесі додавати посилання
та завдання, які дітям потрібно буде зробити. За вашим бажанням цю карту можна
переслати дітям, щоб вони розуміли, які етапи роботи на них чекають. Крок 2
Виберіть найзручніший інструмент взаємодії з учнями
…У державних школах ClassDojo Це закрита освітня соцмережа, розроблена британськими
вчителями та IT-технологами, яка має високий ступінь захисту особистих даних.
Особисто для мене платформа для дистанційного навчання ClassDojo —
найзручніша. Вона пристосована для стаціонарних ПК, ноутбуків, планшетів і
мобільних телефонів (для останніх треба буде завантажити застосунок). Принцип роботи простий і зручний: вчитель реєструється на
платформі, створює свій «Клас», додає учнів та розсилає їм посилання на «Клас».
Для зручності вчителя-предметника це посилання можна скинути у Viber-групу, де
з усіма учнями класу спілкується класний керівник. Комунікація вчителів і учнів відбуватиметься наступним
чином: учасники «Класу» будуть бачити публікації від вчителя в хронологічному
порядку. Це дещо схоже на звичну всім нам стрічку новин у соцмережах. Вчитель
зможе прикріпити до матеріалів та завдань PDF-файли, посилання на вебресурси. Окрема опція платформи — створення завдань чотирьох типів.
Учень може написати роботу й прикріпити файл або намалювати роботу,
сфотографувати чи зняти коротке відео. Вчитель одразу може побачити, яке саме
завдання виконав учень. Великий плюс — можливість спілкування учнів на сторінці
«Класу»: після того як вчитель створив пост, школярі можуть його коментувати.
Педагог може їм щось пояснювати там само. Бонусом стане гейміфікація навчання. Кожен учень отримає
аватарку у вигляді монстрика. Завдання монстрика — збирати бали за завдання. За
кожне вчитель присвоює школяреві певну кількість балів. Я б навіть радив на час
дистанційної роботи розробити цікавий економічний марафон: оголосити, що за
місяць кожен монстрик має зібрати 300 «креативчиків» (валюту в балах називайте
як завгодно). Тільки-но вчитель присвоїв бали, учень отримує на аватарку зелене
коло та «+10», «+5». За невиконання дедлайнів і завдань вчитель навпаки може
знімати з учня «креативчики» — тоді навколо його аватарки засвітиться червоне
коло з надписами «-10», «-15». Отож, монстрику доведеться виконати ще якісь
завдання, аби перекрити від’ємний баланс. Ще один великий плюс — до цієї системи можна за запрошенням
через лінк приєднати й батьків. Вони мають завантажити додаток на телефон і
ввести код від учителя. Знову-таки, через класних керівників пересилаються
посилання для батьків, щоб ті бачили в «Класі» лише свою дитину та її
результати, а також стрічку із завданнями й коментарями від усіх. Саме так батьки
зможуть відстежити успішність дитини під час дистанційного навчання в динаміці. Google Classroom — безкоштовний сервіс, яким може скористатися кожен,
хто має обліковий запис у Google. Вчитель входить у систему та створює свій
«Клас», де кожен вчитель-предметник буде публікувати навчальні матеріали,
давати завдання учням та спілкуватися з ними. Посилання на свій «Клас» треба
розіслати всім учням. Якщо діти користуватимуться платформою з телефону, мають
завантажити на мобільний однойменний застосунок. Отже, вчитель буде розташовувати уроки в «Класі» у чіткій
послідовності, а учні зможуть і коментувати ці уроки, і бачити всі потрібні
посилання та свої оцінки. Усе це — на одній сторінці. Це точно зручніше, ніж
спілкування у Viber-групах. Дуже докладні поради від а до я про використання Google
Classroom на всю потужність можете подивитись у сертифікованого тренера
Антоніни Букач — ось тут ви знайдете прості інструкції. Група у Viber чи Facebook Досвід спілкування з колегами показує, що з учнями вони
спілкуються найчастіше у Viber-групах. Тому кожен вчитель-предметник може взяти
в класного керівника контакти дітей (у батьківській групі буде доречно
дописати, що викладачі просять надати ці контакти) і створити групу. Кожному вчителю-предметнику доведеться створити окрему
групу. Так-так, якщо в учня 12 предметів, то і Viber-груп буде стільки ж. Адже
якщо створити загальну, почнеться надзвичайний хаос — у Viber немає можливості
хронологічно відстежувати повідомлення, якщо до якогось з меседжів
з’являтимуться коментарі. Якщо більшість дітей є у Facebook, можна створити закриту
групу саме в цій соцмережі, вона дає більше можливостей — наприклад, проведення
онлайн-трансляцій, а от у Viber доведеться записувати короткі відео, це
незручно. Домовтесь із учнями про правила та дедлайни і
дотримуйтесь їх У перші дні карантину треба чітко
домовитися з учнями про режим дистанційної роботи. Адже в дітей з першої
секунди оголошення карантину вималювалась асоціація «О, нам продовжили
канікули». Навичку дистанційного
навчання вчителям і учням доведеться формувати з нуля. Поясність правила: «Якщо
у нас у розкладі два уроки з предмета…, протягом тижня кожен учень має виконати
два завдання від вчителя. Вони будуть опубліковані в…». Дедлайн має бути чітким:
«Роботи приймаються до 16:00 п’ятниці. Після цього часу не розглядаються та не
перевіряються». Дитина має розуміти, що в неї є чітка дата, до якої треба
виконати конкретне завдання. Після
виконання завдання учень обов’язково має отримати зворотний зв’язок. А ще краще
— якщо фідбек від учителя учень отримає в процесі виконання, якщо завдання
складне, творче чи потребує кількох редагувань. Раз на тиждень робіть пряму трансляцію: живе спілкування
мотивує
Щоб учні мали змогу спілкуватись з учителем
— а це дуже важливо — раз на тиждень рекомендую робити прямі трансляції. Краще
робити це в середу чи в четвер, за день чи два до виставленого дедлайна по
завданнях. У дітей ще буде час для перевірки чернеток, доопрацювання. Буде
зручно робити це у формі прямого ефіру в закритій групі у Facebook. У Google
Glassroom теж є інструмент для трансляцій — Hangout. Така трансляція
автоматично публікуватиметься на YouTube-каналі, і учні в реальному часі
зможуть коментувати трансляцію. Попросіть дітей ставити
запитання, що їм було незрозуміло, коли вони дивилися відеолекції чи виконували
завдання. Трансляція — гарний інструмент для моніторингу: педагог бачить, хто
приєднався до трансляції, хто активний. Живе спілкування мотивує! Тим паче,
онлайн-спілкування діти просто обожнюють. Крок 5
Домовтесь із дітьми, в якій формі вони здаватимуть завдання
Це залежить від формату завдання, яке треба
перевірити вчителеві. Наприклад, якщо це творча робота — роботи пересилаються у
формі Google-презентації. Будь-які письмові роботи дітям зручно буде здавати у
формі Google-документа. Дуже цікавим для дітей і вчителів буде
спільний формат здавання робіт. Для цього вам з учнями треба буде
використовувати в спільному доступі дошку Padlet. Це безкоштовна платформа.
Отож, вчитель створює спільну дошку, розсилає посилання учням. Потім педагог
створює завдання та «прикріплює» його на спільній дошці як стікер. У цьому
стікері учні можуть друкувати, прикріплювати файли та відеоролики. Я практикую
це з учнями і гарантую: такий вид командної роботи їх захопить! Адже після
виконання певної вправи вони мають прокоментувати одну чи дві роботи
однокласників. За це вони отримають ще одну оцінку. А якщо це творче завдання,
є опція ранжування роботи за допомогою смайликів чи зірочок. Наприклад, одній
роботі можна присвоїти 4 зірки, іншій — 2. Взаємооцінювання — чудовий
інструмент мотивації для дітей: «Мою роботу читає не тільки Василь Семенович, а
й однокласники!»
| |
|
Всього коментарів: 1 | ||
| ||