Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Пользователи: 404
Головна » Файли » Мої файли |
Використання хмарних технологій при викладанні математики
27.10.2014, 08:22 | |
Перевагами хмарних сервісів є мобільність, доступність, надійність, висока технологічність. А недоліками вважають потребу у захисті інформації, наявність швидкісного Інтернету, меншу функціональність. Хмарні технології при викладанні математики педагоги використовують рідко. Мало досліджені і актуальні у наш час хмарні технології надають вчителю багато можливостей для створення уроку на відкритому повітрі, безперервного навчання під час карантину або хвороби учня, надавати навчальні послуги для учнів з обмеженими можливостями. Звичайно, щоб провести урок з використанням хмарних технологій необхідні і комп’ютери ( ноутбуки, планшети, смартфони) і Інтернет (Wi-Fi). Вчителі можуть використовувати такі хмарні технології: Web-додатки для навчання. Електронні журнали і щоденники. Он-лайн сервіси для учбового процессу( спілкування, тестування). Системи дистанційного навчання, бібліотеки, медіатеки. Сховища файлів, спільний доступ. Ресурси для спільної роботи. Ресурси для проведення відеоконференцій. Хмарні сервіси для викладання математики: Хмарна платформа Microsoft Live@edu (http://www.liveatedu.com) має багато можливостей для створення електронної поштової скриньки, роботи з календарем, сервісом для проведення веб-конференцій ( можливий відео-зв’язок), віртуальна дошка з спільним доступом до робочого столу; створення та підтримка власного веб-сайту; створення та редагування документів Word, PowerPoint, Excel, OneNote будь-якої складності. Хмарна платформа Google Apps (https://www.google.com.ua/) – можливість створення поштової скриньки з підтримкою текстового, голосового Google Talk та відеочату; робота з календарем Google; з диском Google –сховищем файлів; Google Docs – інструментом для створення документів, таблиць, презентацій, форм і малюнків будь-якої складності із можливістю використання шаблонів; сайтів Google – інструментом для створення сайтів за допомогою шаблонів та інші. Хмарні сховища файлів (Dropbox, Яндекс.Диск, SkyDrive, cloud.mail.ru, GoogleDocs тощо). Створення тестів он-лайн - OpenTest (http://www.opentest.ru/), тесторіум (http://www.testorium.net/), майстер-тест (http://master-test.net/uk). Навчання математики он-лайн - Академія хана - https://uk.khanacademy.org/, тренажер Все 10 - http://vse10.ru/, Математика для школи - http://formula.co.ua/, Вивчення математики онлайн - http://ua.onlinemschool.com/, Вивчаємо математику - http://testmath.com.ua/ тощо). Розглянемо переваги хмарних технологій: • індивідуалізація навчання • інтенсифікація самостійної роботи учнів зростання обсягу виконаних за урок завдань • розширення інформаційних потоків при використанні Інтернет. Застосування хмарних технологій при викладанні математики стимулює професійний ріст вчителя, спонукає шукати нові форми і методи навчання, допомагає краще оцінити здібності і знання дитини. Працюємо з Glogster (Edu.Glogster.com) Розглянемо як працювати з Glogster - середовищем створення інтерактивних плакатів. Презентацію, яка роз’яснює створення інтерактивних плакатів, можна подивитись за посиланням: https://drive.google.com/file/d/0B5cGs-1YkhqlZG1RX3YxYUZzWFk/view?usp=sharing Інтерактивний плакат створений для вивчення у 5 класі теми « Натуральні числа». Звичайно, вмістити викладення всієї теми у один плакат неможливо, тому я обрала першу частину теми « Натуральні числа». Створюючи даний Glogs були використані статті в Інтернеті, малюнки, презентації, відео. Завдання зроблено у LearningApps.org. Тест у вигляді форми – у Google Docs. З Glogs можна ознайомитись за посиланням - http://plagiatka301.edu.glogster.com/new-glog2 | |
Переглядів: 1396 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |