Вівторок, 20.04.2021, 04:05
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гость
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 215
Статистика

Пользователи: 387
Форма входу
Пошук
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Математика, логіка, інтелект
Головна » Статті » Мої статті

ОБЛАСНИЙ СЕМІНАР КЕРІВНИКІВ РМО ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Для обговорення було запропоновано наступні питання:

1.                Психолого-педагогічні умови формування математичної компетентності.

2.                Особливості формування ключових компетентностей на уроках математики.

3.                Використання міжпредметних зв’язків для формування математичної і базових компетентностей.

4.                Сучасні тенденції щодо визначення та оцінювання рівнів сформованості предметної і ключових компетентностей.

5.                Можливості оптимізації навчального процесу для формування математичної компетентності.

6.                Особливості методичної підготовки вчителів щодо формування математичної компетентності.

Активну участь в обговоренні запропонованих питань взяли керівники районних та міських методичних об’єднань, учителі математики з 14-ти районів і міст: Городищенський, Драбівський, Жашківський, Звенигородський, Золотоніський, Кам’янський, Катеринопільський, Монастирищенський, Уманський, Черкаський, Чорнобаївський, Чигиринський, Шполянський райони та м. Сміла.

У надісланих матеріалах вчителі міркують про сутність математичної компетентності, висловлюють своє бачення досягнення мети, поставленої перед сучасними вчителями, діляться досвідом щодо реалізації завдань, поставлених перед школою. Пропонуємо ознайомитись із найбільш цікавими авторськими матеріалами з даної проблеми:

У цілому ж, можна зробити висновок, що керівники Р(М)МО, які взяли участь в обговоренні запропонованих питань, добре розуміють, чого чекають від сучасного вчителя, які форми, методи, прийоми та засоби навчання сприятимуть формуванню і розвитку особистості, які завдання ставить сьогодні держава перед освітою. Адже, не можна не погодитися із такою формулою компетентного спеціаліста: «Компетентність = мобільність знань + гнучкість методу + критичність мислення».

Які основні складові компетентності?

По-перше, знання, а не просто інформація, яка швидко змінювана, динамічна, різноманітна, і яку треба вміти знайти, відсіяти від непотрібної, перевести у досвід власної діяльності.

По-друге, уміння використовувати це знання у конкретній ситуації; розуміння, яким чином добути це знання, для якого знання який метод потрібний.

По-третє, адекватне оцінювання - себе, світу, свого місця в світі, конкретного знання, необхідності чи зайвості його для своєї діяльності, а також методу його здобування чи використання.

         Сподіваємось, що коло висвітлених питань знайде подальший розвиток у засіданнях районних і шкільних методичних об’єднань та буде реалізовано у практичній діяльності вчителів.

 

Методист ОІПОПП

 

О.М. Козлова

 

Категорія: Мої статті | Додав: козлова (12.03.2014)
Переглядів: 552 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]