Пользователи: 404
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Серпень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Березень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Вересень
- 2021 Грудень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень
15:23 Роль методичної служби у побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку вчителя у контексті нової школи | |
7 червня 2017 року в КНЗ «ЧОІПОПП
ЧОР» було проведено обласний семінар для методистів РМК, ММК, які відповідають
за викладання предметів природничо-математичного циклу, з проблеми: Роль
методичної служби у побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку
вчителя у контексті нової школи. Волошенко О.В., доцент кафедри педагогіки, висвітлила питання про роль методичної служби у побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога, використовуючи інтерактивні форми роботи, які стимулювали пізнавальну активність учасників семінару. Мойсеєва С.Г., завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін, розкрила питання про роль методичних служб в організації нових підходів до компетентнісного навчання вчителів природничо-математичних дисциплін. З питанням про організацію взаємодії вчителів природничо-математичних дисциплін в освітньому Інтернет-просторі виступила методист О.М. Козлова. Актуальною проблемою є питання впровадження STEM-освіти, яке докладно розкрила Л.І. Даниленко. Северинова А.М. розглянула питання формування інтеграційного підходу до методики викладання споріднених тем. | |
|
Всього коментарів: 0 | |