Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Пользователи: 404
Пошук
Архів записів
- 2013 Квітень
- 2013 Травень
- 2013 Серпень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Листопад
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Червень
- 2015 Липень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Січень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Серпень
- 2016 Вересень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Січень
- 2017 Березень
- 2017 Травень
- 2017 Червень
- 2017 Серпень
- 2017 Вересень
- 2017 Жовтень
- 2017 Листопад
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Березень
- 2018 Квітень
- 2018 Травень
- 2018 Червень
- 2018 Липень
- 2018 Вересень
- 2018 Жовтень
- 2018 Листопад
- 2018 Грудень
- 2019 Січень
- 2019 Лютий
- 2019 Квітень
- 2019 Травень
- 2019 Червень
- 2019 Вересень
- 2019 Жовтень
- 2019 Листопад
- 2019 Грудень
- 2020 Січень
- 2020 Лютий
- 2020 Березень
- 2020 Квітень
- 2020 Травень
- 2020 Серпень
- 2020 Вересень
- 2020 Жовтень
- 2020 Листопад
- 2020 Грудень
- 2021 Січень
- 2021 Лютий
- 2021 Березень
- 2021 Квітень
- 2021 Вересень
- 2021 Грудень
- 2022 Липень
- 2022 Вересень
Головна » 2014 » Серпень » 18 » Про проведення інтернет-конференції "Нові підручники з математики для 5 класу"
14:47 Про проведення інтернет-конференції "Нові підручники з математики для 5 класу" | |
Шановні колеги! Лабораторія природничо-математичних дисциплін відповідно до річного плану інституту проводить Інтернет-конференцію для вчителів математики та методистів Р(М)МК «Нові підручники з математики для 5 класу: методичні особливості, досвід роботи, пропозиції щодо поліпшення». Мета конференції: ознайомитися з досвідом учителів щодо роботи за новими підручниками з математики для 5 класу. Розглянути ефективні методи та прийоми роботи з учнями 5 класу. Питання конференції: 1.Психолого-педагогічні особливості сприйняття та засвоєння змісту підручників з математики для 5 класу. 2.Технологія організації самостійної роботи з новими підручниками. 3.Специфіка організації та виконання практичних завдань. 4.Ефективні форми роботи щодо навчання учнів розв’язувати задачі. 5.Перспективи застосування завдань підвищеної складності в процесі роботи з обдарованими дітьми. Матеріали для участі в Інтернет-конференції просимо надіслати не пізніше 20 вересня 2014 року на адресу: koolmi@ukr.net Редколегія залишає за собою право відбору надісланих матеріалів при підготовці збірника до друку. Вимоги до оформлення матеріалів: • назву файлу давати за прізвищем автора латинськими літерами (наприклад: Sydorenko); • шрифт Times New Roman, кегль 12, міжрядковий інтервал 1, абзац – 1 см, всі поля – 2 см, редактор Word; • назва матеріалу повинна конкретизувати, а не дублювати назву обраного питання; • на початку матеріалу вказати прізвище, ім’я, по батькові автора(ів) та повну назву навчального закладу, написати коротку анотацію матеріалу (2-3 речення) (короткий виклад змісту статті); • обсяг статті - до 8 сторінок формату А-4; • список використаних джерел (згідно вимог, у кінці роботи - не менше 5); • посилання на джерела – у квадратних дужках; • матеріали мають містити приклади з власного досвіду. 29 вересня – 03 жовтня 2014 року планується обговорення запропонованих статей на форумі. | |
|
Всього коментарів: 0 | |