Вівторок, 20.04.2021, 06:07
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гость
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 215
Статистика

Пользователи: 387
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Математика, логіка, інтелект
Головна » 2021 » Квітень » 2 » підсумки МАРАФОНУ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ «МАТЕМАТИКА – ВЕЛИЧНА І ЗАХОПЛЮЮЧА»
10:08
підсумки МАРАФОНУ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ «МАТЕМАТИКА – ВЕЛИЧНА І ЗАХОПЛЮЮЧА»


Рік математики було анонсовано ще у грудні 2019 року під час презентації Національного та Міжнародного звітів за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018.

30 січня 2020 року Президент України Володимир Зеленський підписав Указ «Про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти в Україні».

План Року математичної освіти передбачає заходи, покликані забезпечити рівний доступ учнів до вивчення математики і застосування сучасних технологій навчання математики, удосконалити ресурсне забезпечення освітнього процесу, підвищити мотивацію школярів до вивчення математики та її застосування в житті, популяризувати математичну освіту.

Але не буває талановитого учня без талановитого, креативного, непосидючого, драйвового учителя!

Тому в рамках Року математичної освіти під керівництвом методиста лабораторії природничо-математичних дисциплін КНЗ «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» Козлової Ольги Миколаївни була створена ініціативна група, завдання якої полягало в тому, щоб запропонувати учителям математики області участь у цікавих математичних заходах.

З 29 березня по 31 березня 2021 року під час марафону «Математика – велична і захоплююча» був проведений «Математичний драйв». Три напружених дні для математиків та про українських вчених-математиків, а також захоплюючі задачі, які також були присвячені особистості в математиці. Для організації даного заходу було створено сайт «Математичний драйв», на якому щодня з 8:00 з інтервалом у три години розміщувалась інформація про одного з українських вчених – математиків, за якою потрібно було здогадатися, про кого саме йде мова. У перший день було запропоновано цікаві факти про Георгія Феодосійовича Вороного, одного з основоположників нового розділу математики – геометрії чисел, роботи якого знаходять широке застосування і в сучасних дослідженнях. На другий день мова йшла про Михайла Пилиповича Кравчука, доктора фізико-математичних наук, професора Київського політехнічного інституту, вчителя всесвітньо відомих у майбутньому конструкторів ракетної та космічної техніки, академіків Архипа Люльки, Сергія Корольова та Володимира Челомея. А третій день був найскладнішим, оскільки для того, щоб відгадати прізвище, необхідно було розв’язати 15 нестандартних завдань з логічним навантаженням, а потім шляхом міркувань, маючи зайві літери, спробувати скласти прізвище – Тарасенкова Ніна Анатоліївна, професор Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, доктор педагогічних наук, автор багатьох сучасних шкільних підручників і навчально-методичних посібників з математики.

Захід викликав зацікавленість у вчителів області, 85 осіб зареєструвалися для участі, до фіналу дісталися 55 вчителів, з яких 17 набрали більшу кількість балів і визнано переможцями!


Прізвище, ім.’я, по батькові вчителя

Місце роботи

Ціперко Наталія Василівна

Лебедівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Кам’янської міської ради Черкаської області

Бариш Інна Петрівна

Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 18 імені В'ячеслава Чорновола

Важко Алла Василівна

Беркозівська гімназія- філія КЗ «Степанецький ліцей - опорний заклад ЗСО Степанецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Черкаської області»

Вахник Юлія Андріївна

Трушівський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Чигиринської районної ради

Зорійчук Рімма Вікторівна

Руськополянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1

Калініченко Олексій Володимирович

Корсунь-Шевченківська гімназія

Карюк Тетяна Сергіївна

Новодмитрівська загальноосвітя школа І-ІІІ ступенів Новодмитрівської сільської ради Золотоніського району Черкаської області

Коновалова Світлана Іванівна

Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №18 імені В'ячеслава Чорновола

Кононенко Тетяна Григорівна

Черкаська спеціалізована школа І - ІІІ ступенів №3

Корепанова Валентина Володимирівна

Комунальний заклад "Кам'янський ліцей 1 Кам'янської міської ради Черкаської області"

Круглик Лариса Петрівна

Ятранівська філія Ладижинського ліцею Ладижинської сільської ради Уманського району Черкаської області

Липівська Тамара Василівна

Молодецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Маньківської селищної ради Черкаської області

Лисенко Наталія Анатоліївна

Кам'янська загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням окремих предметів Кам'янської міської ради Черкаської області

Панченко Людмила Іванівна

Ладижинський ліцей Уманського району

Посмітюха Наталія Володимирівна

Кищенецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Маньківської селищної ради Черкаської області

Сандуляк Наталія Миколаївна

Яблунівський навчально-виховний комплекс "Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Канівської міської ради Черкаської області"

Шевчук Ольга Григорівна

Шукайводська гімназія Христинівської районної ради Черкаської області

 

1 і 2 квітня у рамках марафону в онлайн режимі було проведено шість майстер-класів, в яких взяли участь понад 100 вчителів математики:

·         Проектна діяльність на уроках математики як засіб формування компетентностей учнів (Ляшенко Т.Д., Середа Л.О., учителі Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8);

·         Інтерактивні динамічні середовища GeoGebra та Mathlab як інноваційні засоби навчання математики (Кириченко Л.М., учитель Черкаської гімназії № 31);

·         Використання навчальних ресурсів і STEM-технологій для реалізації наскрізних змістових ліній та формування ключових і предметних компетентностей учнів на уроках математики (Морозюк Л.П., учитель Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22; В’язовік А.М., Сіденко Л.М., учителі Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 21);

·         Підвищення рівня компетентності вчителів та учнів в олімпіадній математиці, психології та softskills. Контора Пi – квиток у краще майбутнє! (Кузьменко Л.О., учитель Черкаського гуманітарно-правового ліцею);

·         Сучасний урок математики з використанням комп’ютерних мультимедійних засобів та інтерактивних сервісів навчання (Іщенко Л.О., учитель Черкаської спеціазізованої школи № 33 імені В. Симоненка);

·         Ілюзії в математиці. Математичні фокуси (Богатирьова І.М., учитель Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8).

 

Велика подяка всім, хто долучився до організації і проведення математичного марафону, оскільки саме у таких заходах вчителі черпають енергію творчості, якою потім заряджають своїх учнів!


Переглядів: 46 | Додав: козлова | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]