П`ятниця, 19.04.2024, 05:35
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гость
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 223
Статистика

Пользователи: 404
Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
Математика, логіка, інтелект
Головна » 2017 » Березень » 06


3-4 березня 2017 року у м. Дніпрі, відповідно до Плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2017 рік та плану реалізації міжнародного україно-естонського освітнього проекту «Міксіке в Україні» у 2016-2017 н. р. (лист від 05.10.2016 № 2/2-14-2040-16), відбувся Національний фінал змагань з усного математичного рахунку Прангліміне-2017 (далі – Національний фінал).

На Національний фінал Прангліміне-2017 були запрошені переможці і призери обласних та онлайнового відбіркових фінальних змагань у складі команд, сформованих за результатами цих змагань та загальнонаціональним рейтингом учасників обласних та онлайнового фінальних змагань.

Наша область була представлена командою з шести осіб:

1.  Сабадин Сергій Олександрович, учитель Верхняцького НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-ліцей» Христинівської районної ради;

2.  Вараниця Таїсія Михайлівна, учитель Углуватського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів» Христинівської районної ради;

3.  Рога Тетяна, учениця 9 класу Верхняцького НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №1-ліцей» Христинівської районної ради;

4.  Корепанов Олександр, учень 2 класу Кам'янської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Кам'янської районної ради;

5.  Партика Вероніка, учениця 6 класу Пальмірської ЗОШ І-ІІІ ступенів Золотоніської районної ради;

6.  Веремієнко Віталій, учень 9 класу Золотоніської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Золотоніської міської ради.

Учасники Національного фіналу змагалися у п’ятиборстві у шести вікових категоріях: чомучки (1-3 класи), дослідники (4-6 класи), дівчата (7-11 класи), хлопці (7-11 класи), сеньйорити, сеньйори.

В рамках проведення Національного фіналу з усного математичного рахунку Прангліміне-2017 проведені майстер-класи для учнів-учасників Національного фіналу Прангліміне-2017, координаційна рада обласних координаторів проекту та круглий стіл з обміну досвідом педагогів, які активно використовують онлайнову платформу проекту «Міксіке в Україні», беруть участь у роботі партнерських груп тощо.

Дякуємо учителям, які активно долучилися до цього проекту та запрошуємо інших освітян активно використовувати онлайнову платформу проекту «Міксіке в Україні» для організації та проведення навчальних змагань серед учнів школи, між учнями різних шкіл області або країни, спілкування з колегами з метою професійного розвитку, створення та використання власних навчальних онлайн матеріалів.

Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 621 | Додав: козлова | Дата: 06.03.2017 | Коментарі (0)

У першій сесії обговорення навчальних програм базової школи взяли участь понад 900 користувачів, які залишили 7 тисяч коментарів і пропозицій. Про це повідомили у прес-службі Міністерства освіти.

Найбільш обговорюваними програмами стали програми з історії, зарубіжної літератури та математики.

За словами координатора проекту з оновлення програм Сергія Горбачова, пропозиції, що надходили були дуже різними – від глобальних змін до уточнення термінів у назвах тем.

«Загалом обговорення було більш ніж продуктивним, у більшості випадків модераторам вдалося зберігати дискусію у конструктивному руслі і отримати величезну кількість змістовних дописів», – зазначив Горбачов.

У Міносвіти повідомляють, що до 7 березня робочі групи за участі модераторів розглядатимуть пропозиції, надані коментаторами, а також працюватимуть над впровадженням компетентнісного підходу.

Також планується виокремлення в навчальних програмах таких інтегрованих наскрізних тем, як «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров'я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».

«У результаті вчителі отримають до підручника також набір навчальних матеріалів, які можна буде використовувати не лише для вивчення тем з основних предметів, а й щоб побіжно вивчати наскрізні теми. Наприклад, «підприємливість і фінансова грамотність» може даватися дитині в межах математики – задачі на вивчення відсотків можуть вчити дітей формувати власний бюджет чи вираховувати відсотки по кредиту тощо», - зазначають у міністерстві.

У відомстві повідомили, що до 15 березня робочі групи формуватимуть новий проект програм з урахуванням пропозицій онлайн обговорення та з наскрізними темами. Також буде створено таблицю, в якій детально пояснюватиметься, які пропозиції були прийняті, які ні й чому.

Ознайомитись та запропонувати зміни до нового варіанту програм 5-9 класів можна буде під час другої сесії онлайн обговорення на порталі EdEra, що триватиме з 15 до 22 березня 2017 року.

Переглядів: 503 | Додав: козлова | Дата: 06.03.2017 | Коментарі (0)